Monday, July 19, 2010

Mesyuarat Agong kali ke 2/2010

Tarikh : 18 Julai 2010 (Ahad)
Masa : 2.00 petang
Tempat :Taman Gajah Berkubang, Temerloh, Pahang

Kuala Lipis : Kelab MycarMotorClub telah mengadakan mesyuarat Agong Kali Ke 2 bagi tahun 2010 ini. Seperti biasa ahli-ahli kelab akan berkumpul di Padang MDL, Kuala Lipis, manakala ahli-ahli dari daerah lain akan berkumpul di Kerdau untuk makan tengah hari. Untuk perjalan kali ini tidak melibatkan banyak kenderaan. Ini kerana objektif utama perjumpaan kali ini adalah untuk mesyuarat agong, perlantikan MT & AJK dan perancangan aktiviti kelab Mycar bagi tahun 2010 ini.




Perjalanan dari Kuala Lipis bermula pada jam 9.30 pagi melalui jalan Lipis-Jerantut-Temerloh. Konvoi kemudiannya sampai ke destinasi untuk makan tengah hari di simpang 4 Kerdau. Di sana Abang Man (Wakil Temerloh) telah menunggu dengan senyuman yang terpancar dari wajahnya. kami sampai di sana awal dari yang ditetapkan, mungkin kerana sepanjang perjalanan tiada masalah dan mungkin kerana konvoi yang kecil. Hidangan yang disajikan kepada kami sangat-sangat meliurkan. Ikan patin Tempoyak, Ayam Masak Pedas, Sambal Belacan adn tidak lupa buah tembikai dan air sirap.






Selesai makan tengah hari yang melazatkan. konvoi bergerak ke Taman Gajah Kubang, Temerloh untuk aktiviti utama iaitu mesyuarat Agong kali ke 2. Seperti biasa barisan Marshall mengambil tempat masing-masing bagi melancarkan perjalanan ke destinasi yang dituju. Mesyuarat dimulakan dengan kata-kata aluan pengerusi dan memperkenalkan beberapa ahli baru kepada ahli-ahli yang lain. Seterusnya perlantikan AJK dan MT yang baru bagi mengantikan mereka yang telah meletakkan jawatan. Dan mesyurat hari itu di akhiri dengan hal-hal berbangkit serta cadangan aktiviti-aktiviti bagi penggal akhir tahun ini. ( nama-nama MT & AJK akan dipaparkan pada keluaran yang akan datang)







Mesyuarat agong kali ke 2 ini ditamatkan dengan aktiviti menampal stiker di kereta ahli-ahli baru yang menghadirkan diri dan juga futsal.





Gambar kenangan ahli bersama kenderaan kesayangan mereka :












0 comments:

Post a Comment

MyCar MotorClub © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute